Slot

4 juli 2015

Na opnieuw een prima nachtrust word ik wakker van het daglicht via het raam. Het zit er bijna op, mijn grote avontuur, ik heb er van genoten. Een ontmoeting met de mensen en hun cultuur in Ghana, een bijzondere ervaring om te koesteren. Het was voor mij leuk en ook best belangrijk om dit reislogje bij te houden, als enige nederlandse vrijwilliger wil je zo ver van huis toch af en toe je verhaal kwijt. Lang leve het web die ook het directe contact met thuis superhandig via WhatsApp mogelijk maakt. Bedankt voor alle enthousiaste reacties op mijn reisverhalen, ik heb ze met veel plezier gelezen en me mede daardoor geen seconde eenzaam gevoeld. Wat een mooie ervaring is het ook om vanuit zoveel verschillende hoeken zoveel meeleven te ontvangen, familie vrienden, collega's maar ook bekenden hebben me gevolgd, superleuk! Vanavond vlieg ik naar huis. Ik zal een lekker koud wit wijntje drinken onderweg en de komende dagen thuis ook weer genieten van alledag en alle normale beslommeringen, die dus eigenlijk niet zo normaal zijn. Bijzonder. Ik heb er veel zin in en al weer mooie plannen, tot gauw ziens!

1. Gerrit de Vries:
    4 juli 2015
    Een moment van relativeren breekt voor jouw aan. Welkom terug in onze Westerse Samenleving met al je indrukken en ervaringen.
  2. Gerrit de Vries:
    4 juli 2015
    Bij mijn vorige reactie staat een vervelende schrijffout. "voor jouw aan" moet natuurlijk geschreven worden:"voor jou aan". Ik had blijkbaar even last van warmte.....
  3. Yvonne Zannias:
    4 juli 2015
    Goeie reis terug Anja, thuis weer genieten van je man en kids en anderhalf uur onder de douche niet nooit koud wordt. Alhoewel het hier met 34 graden ook heerlijk lauw douchen is hoor!! Zie je donderdag!!!
  4. Marianne:
    4 juli 2015
    Goede reis terug, je mist het hitterecord van vandaag waarschijnlijk net, of kom je halverwege de dag alweer aan?
    Het voelt hier vandaag iig Afrikaans aan qua temperatuur.
    Ik heb genoten van je mooie verhalen en foto's, en ik ben blij voor je dat je reis zo mooi is geweest.
    We moeten snel eens afspreken!
  5. Selma:
    4 juli 2015
    Hoi Anja, een hele goeie reis terug naar het warme Nederland, je hoeft in ieder geval niet te acclimatiseren. Fijn dat je zo'n mooie en inspirerende reis hebt gehad. Geniet nog lang na en ik zie weer op schilderles. Liefs Selma
  6. Selma:
  7. Kitty:
    4 juli 2015
    Een goede vlucht terug. Straks begint weer de rompslomp van het normale leven in Nederland.
  8. Chita:
    4 juli 2015
    Nou Anja jij ook bedankt voor de leuke verhalen en een goeie reis en welkom thuis tot horens liefs xxx✈️
  9. Yolande:
    4 juli 2015
    Genoten van je verhalen. En af en toe ons app contact. Hoop dat het je lukt het gevoel van die 4 bijzondere weken vast te houden. Ik merk zelf hoe moeilijk dat is na de vakantie.
    Goede vlucht, liefs en tot snel.
    Yolande en Paul xxx
  10. Anja Busink:
    5 juli 2015
    Hey An, ik heb genoten van je mooie verhalen. Wat een belevenissen! Goede reis! Lieve groet, Anja
  11. Frank van Schie:
    5 juli 2015
    Welkom terug na je prachtige avontuur!
  12. Ron:
    5 juli 2015
    Hoi Anja, ook ik heb je blog zoveel gevolgd en genoten van je avontu(u)r(en). Welkom terug in Nederland!!
  13. Dorette:
    6 juli 2015
    Jeetje wat is dat SUPER SNEL gegaan!! Ik vond het leuk om mee te mogen kijken in je leven daar. Het voelde helemaal niet alsof je 'weg' was. Geniet er nog even van en nog veel succes met de acclimatisering.
  14. Antje Drost:
    7 juli 2015
    Lieve Anja, ik heb genoten van je reisverhalen; ik had het gevoel dat ik jouw reis een beetje kon meebeleven.
    Dank je wel!
  15. Rinus deKorte:
    7 juli 2015
    Lieve Anja ,
    Je moeder en ik waren erg blij je weer bij ons op bezoek te hebben en met aandacht je relaas aan gehoord. Geweldig wat je gedaan hebt om deze arme mensen toch wat vreugde te bezorgen . Tevens ook een goede les om door te geven dat onze welvaart niet voor ieder op aarde van zelfsprekend is .
    Blij dat je er weer bent , lieve groeten van je moeder en mij .