Vertrek uit Bolgatanga

2 juli 2015

Gisteravond met Jennifer, kleine Joe en Roland gezellig nog drankje gedaan in de bar op de hoek, nooit gedacht dat ik een koud biertje zo lekker zou kunnen vinden! Jennifer verraste me voor de laatste avond met Yam en een heerlijke groentesaus! Helaas viel precies de stroom uit toen het bedtijd was en het duurde deze keer de hele nacht. Op het laatst heb ik zelf maar liggen wapperen met mijn nachtgewaad, de uren kropen voorbij en ik was blij dat het licht werd, vroeg eruit gegaan, de klamboe afgebroken en de laatste dingen ingepakt. Voordeel van zo' n slapeloze nacht is wel dat ik straks in die airco bus vast heerlijk zal kunnen slapen!
Ken en Lodi komen afscheid nemen voor ze naar school gaan, pffff wat gek dat ik ze nu niet meer zal zien, ik beloof ze de foto's die ik maakte op te sturen en wens Ken succes met schilderen. Op de Step Up tref ik helaas Martha niet meer maar neem afscheid van de dames en van de rastabuurman krijg ik een tas vol souvenirs! Eenmaal thuis de volgende verrassing, van Jennifer een originele Afrikaanse tuniek/"jeanswear"! En ze heeft nog weer overheerlijke limonade gemaakt! Ik word er bijna verlegen van! Plotseling staat Martha alsnog voor mijn neus, ik krijg een prachtige step up tas en portemonnees erbij van Millica! Tsjonge jonge wat een enorme verwennerijen, het houdt niet op! Want dan komt ook Roland met 3 cadeautjes, deze zijn bestemd voor Julian, Dominic en Jelle. Zo lief! Ik hug de hele dag wat af zo

1. Yolande:
    2 juli 2015
    Wat zijn die 4 weken omgevlogen. Kan me voorstellen dat het ook moeilijk was om afscheid te nemen.
    En wat ben je verwend. Zo lief.
    Fijn om straks Jelle en de jongens weer te zien.
    tot snel,
    Yolan xxx
  2. Gea:
    2 juli 2015
    Wat lief al die afscheidscadeaux en je zult zulke warme mensen zeker gaan missen. Wens je een hele goede terugreis en dank voor het mee kunnen leven.
  3. Marion:
    2 juli 2015
    Hoi Anja, hartverwarmend allemaal. Ze hebben niets en kunnen alles missen. Wens je vast een goede reis naar huis.
    Weer lekker slapen in je eigen mandje. Denk dat wij allemaal hebben genoten van je mooie verhalen! Hou je haaks, Marion
  4. Chita:
    2 juli 2015
    Nou An dit was echt de laatste keer misschien kan je nog wel eens terug dat zou natuurlijk mooi zijn nou een hele goeie reis en bedankt dat ik mee mocht genieten erg leuk wij horen elkaar nog liefs Chita. Xxx✈️
  5. Marianne:
    2 juli 2015
    Ik ga je mooie reisverhalen missen, maar wat leuk dat je alle belevenissen hier gedeeld hebt!
    Een hele fijne reis naar huis gewenst.
  6. Christa Plaisier:
    2 juli 2015
    Wat hartverwarmend allemaal An , herinneringen for a life time.
    Goeie terugreis en nog lekker lang nagenieten. Tot gauw
  7. Gerrit de Vries:
    2 juli 2015
    Hoi Anja, ik leef met je mee en ik hoop op een goede terugreis.
  8. Elze:
    3 juli 2015
    Heerlijk je verhalen zo te mogen lezen, Anja. sterkte met het afscheid ...al wat er oberblijft zijn mooie en dierbare herinneringen lijkt mij. Goede terugvlucht, warme harte groet
    Elze
  9. Anja Busink:
    5 juli 2015
    Hoi An, wat bijzonder allemaal en wat een lieve mensen. Je draagt ze mee in je hart. Die cadeautjes zijn wel heel bijzonder.