Bijna klaar voor vertrek, aftellen!

16 mei 2015

Precies vandaag over drie weken vertrek ik, dus het wordt echt aftellen! Elke dag is er nog wel iets dat op de meeneemlijst moet, ik heb me voorgenomen die koffer ruim tevoren in te pakken en te wegen, om vertrekstress voor te zijn. Deze week kwam mijn handige hoofdlamp binnen, een item direct van de advieslijst! Het is natuurlijk best handig je handen vrij te hebben als je 's nachts bijvoorbeeld iets nodig hebt. Herhalingsvaccinatie, afspraak bij de kapper, batterijen halen, check check check, ik ben er lekker druk mee. Je moet er ook wel iets voor doen, zo heb ik mijn haar beetje laten groeien om een staartje te kunnen maken in de hitte en nu zelfs van die spuuglelijke Birckenstock slippers besteld, ha ha ha, het wordt steeds praktischer :)

Ben ook wel benieuwd of er in Bolgatanga een beetje Wifi beschikbaar is voor dit logje, het lijkt van wel, ik hoorde dat er 21 internetcafé's zijn, dus als het op mijn Phone niet werkt, kan ik altijd nog daar naar toe. Dit berichtje is meteen de primeur  van mijn reisverhalen, ik moet even uitvinden hoe het werkt, als het goed gaat plak ik er ook nog een foto bij !

Hoofdlamp

1. Selma:
    16 mei 2015
    Hoi Anja,heel veel succes nog met de voorbereidingen. Je bent goed bezig! Ik hoop wel dat je op die leuke slippers :-) kan lopen. De tijd gaat wel snel,nog maar 3 weken! Ik zal aan je denken. Groetjes,Selma
  2. Gerrit de Vries:
    16 mei 2015
    Mijn motto als ik op reis ga: "Alles wat je thuis kunt laten is mooi meegenomen". Veel reisplezier en pas goed op jezelf.
    Mvg
    Gerrit
  3. Marion:
    16 mei 2015
    Die hoofdlamp staat je heel goed! Hij wordt een onmisbaar iets denk ik. Leuk je blog!
  4. Jelle:
    17 mei 2015
    Met deze lamp kun je ook zo de mijnen in .... :)
  5. Robert:
    17 mei 2015
    heeey...wens je een super reis, en die slippers ga je misschien nog wel waarderen.....succes met alle voorbereidingen, en goeie reis, lfs....
  6. Lia de jong:
    25 mei 2015
    hoi Anja pas goed op je zelf, veel plezier.

groet lia
  7. Lia de jong:
    25 mei 2015
    hoi Anja,

weet je al wat je gaat schilderen in Afrika.

groet lia
  8. Dorette:
    1 juni 2015
    Spannend joh!!! Ik lees graag mee. :D
  9. Marianne:
    2 juni 2015
    Zo'n hoofdlamp zit ook in onze standaard reisuitrusting, super handig!
    Heb je ook een zaklamp app op je mobiel gezet?
  10. Marianne:
    2 juni 2015
    Zo'n hoofdlamp zit ook in onze standaard reisuitrusting, super handig!
    Heb je ook een zaklamp app op je mobiel gezet?
  11. Mama:
    5 juni 2015
    Dag ANJa spannend nu hoor en vast een heel
    fijn weekend.We gaan het lezen groetjes tot dan.
  12. Selma:
    5 juni 2015
    Anja,goeie reis morgen! Probeer ervan te genieten! X
  13. Christa Plaisier:
    7 juni 2015
    Lieve An, als alles goed gegaan is zit je nu in Ghana, hoop gauw wat van je te horen, ben zooo benieuwd !!
  14. Kitty:
    7 juni 2015
    Hoi Anja, goeie reis gehad en ben je een beetje aan alclamiseren. Ben benieuwd!
  15. Kitty:
    Anja bedoel aclamatiseren. Sorry
  16. Mama:
    7 juni 2015
    Lieve, meid hoop dat je nu op je bestemming bent we zijn
    zo benieuwd hoe het gaat .
  17. Selma:
    7 juni 2015
    Anja,goeie reis gehad? Ben benieuwd naar je ervaringen!