verslagje vanaf mijn phone

17 juni 2015

Vandaag een bewogen dag achter de rug, het voelt of ik minimaal 3 liter zweet kwijt ben, Curaçao is er niets bij hoor, ongelofelijk wat een hitte. De jurk voor Lodi is klaar, nog even passen voor de lengte van de rok, ik hoop van harte dat ie past! Ik ben op fiets naar de Vodafone winkel gaan zoeken, dat nam wel even tijd in beslag, maar ik vond m wel en er was ook airco! Daarna 2x de weg gevraagd om terug naar de Step Up te komen op mijn fietsje, bij de tweede keer was ik al dicht in de buurt dus hoefde ik niemand te bellen om me te komen redden! In de middag samen met Martha de plannen om de winkel aan de buitenkant te gaan decoreren toegelicht aan Amanda, weer een andere manager. Zij vindt het prima plan dus nu nog de uitdaging om muurverf te vinden want mijn acrylverf is niet bestand tegen de tropische regens of de zon. Martha is moe omdat we al flink stuk liepen en zij met volle bepakking, ofwel met baby Marieke op haar rug! Dus toen besloot ik haar wat te helpen en bood voor de terugweg mijn rug aan. Alle mensen in het Internet café lagen dubbel van het lachen, een blanke met een baby op haar rug, hahaha ik vond het superleuk om te doen en heb haar de hele terugweg gedragen! Natuurlijk ook nog gauw een foto gemaakt. Verder loopt het kakkerlak gehalte iets op, vandaag nog een tweede exemplaar op mijn kamer, gek genoeg zijn ze hier heel traag dus ik vraag me nog af of het niet een ander soort tor zou kunnen zijn? Morgen met Martha op zoek naar muurverf, ik hoop het snel te vinden en dan lekker aan de slag! Roland liet me vanavond ook nog de binnenkant vinden het stadion zien, het is geheel ommuurd, best groot en er is geen grasmat te zien! Ik zal foto nog proberen te posten, en dat allemaal op mijn Phone, ik ga hem steeds meer waarderen

1. Anneke:
    18 juni 2015
    Wat een mooie foto,s Anja, zeker met jou en de kleine baby op je rug . Je straalde helemaal. Was het niet zwaar?
    Succes met het schilderen! Liefs Anneke